2008年9月20日 星期六

成就於平凡之中

很喜歡農夫近期「舉高隻手」的歌詞,真的真的很應景!
己成為每天上班前必聽之選,為我的工作天打打氣!


節錄版 (最岩自己處境的部份)


唔講唔知,原來有些本能動作自童年開始己不知不覺被定形了...

「細細個有人教你有個美德 無論你有幾得 千祈咪講出黎
最緊要謙卑,隻手咪舉起!
所以你碰到愛既人 你無問! 你無試下伸手去拖下佢 ~
你細個發既夢..當發夢..你無膽豁出去捉緊佢!」

直至而家長大了,變成...
「晚晚話鬱鬱不得志!睇死自己乜都失意~
條路斜條路窄能走過只有Kenny B!」


眼前看到的...原來是...

「所以你翻緊個份工唔係你既興趣!
身邊個個人唔係你最愛既伴侶..」

我卻在問自己...

「有無諗過白日夢都可以成真?
有無諗過鍾意既人等緊你成親?
有無諗過呢世係你最開心既人生?
睇你敢唔敢..舉高隻手唔好再等!」

就即管想下去吧...
「用呢隻手拎住結婚戒指 問你鍾意既人 佢願唔願意!
用呢隻手其中一隻手指 對住你既波士 叫佢咪咁多事!
用呢隻手改變世界歷史 有人話你無知! 起碼你肯嘗試!
我要用呢隻手寫出我既歌詞, 無論你鍾唔鍾意!」

好正呀!


昨天又為了工作的事很不高興,我想,有些人我真的不懂跟你相處!我不想這般無奈下去,你有你的一套,我很理解!但事實上,我不能認同這些處事方式!難道你不知道,身邊的人多麼難受嗎?

工作真的如戰場嗎?我是被委派的將軍,我沒有兵力跟敵人對抗,也沒有智囊為我分憂。 唯有靠著一鼓作氣的堅韌,撐著弱不禁風的小城堡。 也許城堡一天還守得住,我已要謝天謝地了!
就算遠方的軍師如何努力支援後勤工作,對我也起不了大作用。 因為你實在離我太遠了,對我的困局也一無所知....遠水不能救火,這道理一直都很對!


臨天光時小腿再一次抽筋,很痛苦!

昨天下班後跟了同事w 到鯉景灣吃飯!喝紅酒食牛排,誓要對自己作一點補償。雖然心情仍很低落,至少給自己一個機會,去感受享樂的機會!

這餐廳的味道真的很不錯!

w 兄的大蝦燒鴨胸,很好吃!
一頓滿足的佳餚,怎能缺少美酒的陪襯?



3 則留言:

Sue 提到...

wa, arm arm 開學jar,you seems very stressful wor,好耐無約倒你出黎食野(唔記中秋o個次!),再聊~

匿名 提到...

點解infj型號的人都係鬱鬱不得意&心有千千結咁架? 怪不得總是這麼瘦。
之後去了鯉魚門陪班「Nokia生意佬」做同樣的事,感覺完全是兩個世界的事。
唉,你班諾亞基...

匿名 提到...

點解infj型號的人都係鬱鬱不得意&心有千千結咁架? 怪不得總是這麼瘦。
之後去了鯉魚門陪班「Nokia生意佬」做同樣的事,感覺完全是兩個世界的事。
唉,你班諾亞基...